Uw mening telt

U verwacht een onberispelijke service van uw bank, en terecht.

Soms gaat het evenwel een keertje mis en bent u niet tevreden. Aarzel niet om het ons te melden.

We zullen het grondig onderzoeken en alles doen om snel een oplossing te vinden.

Bij wie kunt u terecht?

Neem contact op met uw vertrouwde contactpersoon bij BNP Paribas Fortis en vertel waarom u niet tevreden bent. Hij of zij beschikt over tal van mogelijkheden om dit op te lossen.

Gebruikt u liever een onlineformulier? Vul dit meldingsformulier in.

Let wel op dat u geen vertrouwelijke informatie verspreidt; gebruik het alleen om ons een klacht te melden.

Andere vragen kunt u rechtstreeks stellen aan uw vertrouwde contactpersoon.

Wanneer mag u een antwoord verwachten?

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te antwoorden. U krijgt binnen een maand antwoord. Als het toch meer tijd in beslag neemt, krijgt u na een maand bericht over de voortgang van uw dossier en ook een nieuwe streefdatum.

Voorafgaand aan ons volledig antwoord sturen we u binnen vijf werkdagen een ontvangstbewijs.

Neemt u geen vrede met de voorgestelde oplossing, dan volgt u best de volledige klachtenprocedure.

Klachtenformulier

Persoonlijke informatie:

Bedrijfsinformatie:

Is uw onderneming/organisatie klant bij BNP Paribas Fortis?

Werd uw klacht reeds behandeld binnen de bank?

Bedankt

Uw bericht is verzonden.

We antwoorden u zo snel mogelijk.

Back to the homepage
Contact
Close

Contact

Klachten

Zou u onderstaande vragen kunnen beantwoorden? Zo kunnen wij uw aanvraag sneller en op een meer geschikte manier behandelen. Alvast bedankt.

Is uw onderneming/organisatie klant bij BNP Paribas Fortis?

Mijn organisatie wordt bediend door een Relationship Manager:

Uw boodschap

Bedankt

Uw bericht is verzonden.

We antwoorden u zo snel mogelijk.

Terug naar de huidige pagina›
Top