Volledige klachtenprocedure

Neem eerst contact op met uw relatiebeheerder of vertrouwde contactpersoon.

Hij of zij kent u het best en is dan ook de aangewezen persoon om samen met u tot een oplossing te komen.

Gebruikt u liever een onlineformulier? Vul dit meldingsformulier in.

Let wel op dat u geen vertrouwelijke informatie verspreidt; gebruik het alleen om ons een klacht te melden.

Wanneer mag u een antwoord verwachten?

We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te antwoorden. U krijgt binnen een maand antwoord. Als het toch meer tijd in beslag neemt, krijgt u na een maand bericht over de voortgang van uw dossier en ook een nieuwe streefdatum.

Voorafgaand aan ons antwoord sturen we u binnen vijf werkdagen een ontvangstbewijs.

Gaat u niet akkoord met de voorgestelde oplossing?

Neem dan contact op met de dienst Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis:

BNP Paribas Fortis NV - Klachtenmanagement
Warandeberg 3 B-1000 Brussel
Tel.: +32 2 228 72 18
Fax: +32 2 228 72 00
E-mail: klachtenmanagement@bnpparibasfortis.com

U kunt ook het online-aangifteformulier invullen. Vermeld dat uw klacht al een eerste keer behandeld werd binnen de bank.

Gaat u niet akkoord met de oplossing van het Klachtenmanagement van BNP Paribas Fortis?

Betreft uw klacht:

  • de uitvoering van een kredietovereenkomst;
  • een grensoverschrijdende betaling voor een maximumbedrag van 50.000 euro;
  • de MIF's (multilateral interchange fees) of afwikkelingskosten die aan de handelaar in rekening worden gebracht bij betalingstransacties met de kaart.

Leg uw dossier dan schriftelijk voor aan:

OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II – Koning Albert II-laan 8, bus 2, B-1000 Brussel
Tel.: +32 2 545 77 70 Fax: +32 2 545 77 79
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Website: www.ombudsfin.be

Hebt u als consument een klacht over een onlineverkoop of -dienst? Dan kunt u ook gebruikmaken van het formulier op de website van het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Unie.

Contact
Close

Contact

Klachten

Zou u onderstaande vragen kunnen beantwoorden? Zo kunnen wij uw aanvraag sneller en op een meer geschikte manier behandelen. Alvast bedankt.

Is uw onderneming/organisatie klant bij BNP Paribas Fortis?

Mijn organisatie wordt bediend door een Relationship Manager:

Uw boodschap

Typ de code die in de afbeelding wordt getoond:

captcha

Bedankt

Uw bericht is verzonden.

We antwoorden u zo snel mogelijk.

Terug naar de huidige pagina›
Top