U bent in het bezit van een kredietkaart afgeleverd door uw onderneming. U weet hoe u ze moet gebruiken, maar weet u ook hoe u uw pincode kunt veranderen, hoe u een beroep kunt doen op de verzekeringen die aan uw kaart zijn verbonden of hoe u aan een duplicaat van uw uitgavenstaat komt? Volg de gids!
Hoe werkt het?
In de meeste gevallen kunt u uw kaart online beheren via uw Card Manager in Easy Banking Business.
Concreet:
Ik wil ...
Wat als ...
... mijn kaart gestolen wordt of ik ze verlies | ... ik mijn pincode vergeten ben of drie foutieve pogingen doe om ze in te toetsen |
Neem zo snel mogelijk contact op met
|
Neem contact op met uw Card Manager.
|
Ik wil ...
... een verrichting betwisten | ...een duplicaat van mijn maandelijkse uitgavenstaat |
Neem eerst contact op met de handelaar. |
Vraag een duplicaat aan via deze link: |
Ik wil een beroep doen op de verzekeringen die aan mijn kaart verbonden zijn ...
... Business Blue | ... Business Silver |
Neem contact op met Europ Assistance |
Neem contact op met Europ Assistance help@europ-assistance.be+32 (2)541 91 98 |
Voordelen
De Card Manager kan online via zijn Easy Banking Business-contract:
- de gebruikslimieten permanent of tijdelijk aanpassen;
- uw kaart (de)blokkeren, bijvoorbeeld in geval van verlies;
- kaarten vervangen of afsluiten na verlies of diefstal;
- de contactgegevens aanpassen;
- verrichtingen raadplegen en opzoeken.
Neem gerust contact op met de Helpdesk Easy Banking Business voor al uw vragen
- op het nummer +32 (2)565 05 00 (van maandag tot vrijdag van 8 tot 17 uur)
- per mail naar ebb@bnpparibasfortis.com
Goed om te weten
Wanneer u uw kaart ontvangt, is ze al actief.
- In België moet de eerste verrichting worden uitgevoerd op een terminal met de PIN-code (geen contactloze betaling) of aan een geldautomaat (geldopvraging indien toegestaan door uw kaartbeheerder of wijziging van PIN-code).
- In het buitenland verdient het de voorkeur om een eerste verrichting uit te voeren aan een terminal met de PIN-code (geen contactloze betaling) of om geld op te nemen aan een geldautomaat (indien toegestaan door uw kaartbeheerder)
Als een kaart niet werkt of geblokkeerd is, moet de kaarthouder eerst contact opnemen met de helpdesk op +32 (0)2 205 85 85